Du involveres fra start i din Contentplan
For vi kan udarbejde den bedst mulig contentplan. Vil du opleve at vi hos SmallBusiness fra dag 1 typisk efterspørger den data du allerede har generet i starten af processen. Det vigtigt, at vi ved på forhånd hvordan jeres indhold og kanal præsterer, på den måde kan vi skabe en bedre overblik. Det betyder oftes at, vi skal snakke med de ansvarlig for kanalerne, samtidig med at bliver informeret omkring, hvordan virksomheden ønsker, at fremstå, den eller det produkt/service virksomheden tilbyder.
Vi har erfaring med, at vi opnår de bedst mulige resultater når vi har en større kendskab til virksomheden ydelser samt, hvordan købsprocessen er for kunden og derved og lettere sikre den eller de rigtige kanaler for virksomheden.
Har du brug for en contentplan?
Hvorfor skal man have en Contentplan?
Alle virksomheder har en strategi for salg, hvorfor så ikke have en for markedsføring? Det vigtigt, at have en contentplan for hvordan en sociale medier skal styres. Strategien er til for, at sikre virksomheden få eksekveret en kontinuerlig markedsføring som fastholder kunderne.
Mange virksomheder begår den fejl, at de ingen plan har, når de starter processen med markedsføring på de sociale medier eller annoncering online. Det forudsager ofte, at virksomheds online markedsføring bliver spontant eller diskontinuerlig, hvilket er splid af kræfter, tid og penge.
De sociale mediers potentielle går tabt, da virksomheden ikke opnår det ønskede resultat.
Har du spørgsmål ?
Hvem skal have en Contentplan?
Små som store virksomheder bør have en digital strategi, det lige meget om man sælger b-t-b eller b-t-c. Hvis man er tilstede på de sociale medier, bør man have en digital strategi. Om du tilbyder et decideret produkt eller en service, kan der være forskel på budskabet samt, hvad man ønsker at få ud af mediet. Behovet for strategien er stadig tilstede for de givende virksomheder.
Nogen virksomheder, mener måske ikke virksomheden skal bruge deres primære virksomhedersprofiler på de sociale medier til, at skabe salg, men i stedet deres egne private. Fordi deres erfaring siger, dem at deres kunder kun henvender sig igennem relationssalg, men igen er det ikke uvæsentlig, at man stadig har en digital strategi for, hvordan man håndterer de forskellige problemstillinger i virksomhederne, når det kommer til de sociale medier.