Digital markedsføring på LinkedIn
Linkedin er den faglige og professionel kanal for erhvervsfolk og B2B virksomheder. I Danmark er der omkring 2 millioner brugere af platformen og stadig voksende. LinkedIn er stadig relativt nyt for mange mennesker og derfor er anvendelsen af platformen begrænset, rigtig mange virksomheder for slet ikke udnyttet potentialet på mediet.
Det interesse ved LinkedIn er, at platformen råder over en stor målgruppe, af forretningsdrivende og andre professionelle profiler. Den primære målgruppe er inden for B2B er der stor relevans og god mulighed for, at nå ud med budskaber til både nuværende, men også potentielle kunder.
Med LinkedIn kan du sikre dig, at nå ud med dit budskab til professionelle og seriøse kunder.
Hos SmallBusiness – Er vi specialister indenfor rådgivning af dette medie og vi ved, hvordan du får det optimale ud af din digitale markedsføring på LinkedIn
Har du brug for hjælp til digital markedsføring eller annoncering på LinkedIn
Hvor du som virksomhed ikke kan undvære at annoncerer, hvis du er B2B-virksomhed.
Annoncering på LinkedIn har ligesom annonceringsdelen på Facebook nogen store fordele i, at kunne segmentere specifikt på den ønskede målgruppe. Hvor du både kan opnå organisk – og betalt vækst.
LinkedIn annonceværktøj har følgende muligheder:
LinkedIn giver mulighed for, du kan segmentere dine målgrupper….ud fra
- Jobtitler
- Medlemskab af grupper
- Industrier
Effektiv annoncering til godt indhold…
- Har mulighed for at kombinere dine segmenteringer for at skabe præcise målgrupper
- Kan sponsorere dine organiske opslag eller lave klik til website-kampagner
- Du kan vælge CPM (pris per tusinde visninger) eller CPC (pris per klik) som budmodel
Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne for LinkedIn annoncering